Inteligencja emocjonalna w biznesie

Empatia to przyszłość relacji biznesowych a świadomość własnej inteligencji emocjonalnej w kontaktach z ludźmi jest podstawą ich trwałości i skuteczności.

Jeśli interesuje Cię rozwój kompetencji budujących stabilne i oparte na wiarygodności relacje w biznesie, chcesz dowiedzieć się, czym one są i jak je rozwijać –  serdecznie zapraszamy do obejrzenia materiału w webinaru pt. Inteligencja emocjonalna w biznesie.

Julita Wojciechowska przedstawiła w nim kluczowe  zagadnienia i metody związane z rozwojem własnej inteligencji emocjonalnej oraz umiejętności budowania empatycznego kontaktu.

Oglądając webinar:

  • Dowiesz się, czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest tak ważna zarówno w biznesie jak i na co dzień, w relacjach z ludźmi;
  • Dowiesz się jak budować empatyczny kontakt ze sobą i innymi;
  • Poznasz sposoby kształtowania samokontroli emocjonalnej oraz świadomości własnych emocji;
  • Usłyszysz, na co zwrócić uwagę w budowaniu i zarządzaniu empatycznymi relacjami w biznesie i nie tylko.

Materiał jest propozycją dla wszystkich menedżerów i specjalistów, którym zależy na zbudowaniu empatycznych relacji zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym.