Menadżer godny zaufania

Zaufanie w organizacjach bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy. Jest fundamentem pracy zespołowej – czymś, nad czym trzeba nieustannie pracować i czymś, co nie jest dane raz na zawsze.

W dynamicznym i wymagającym świecie biznesu, gdzie decyzje podejmowane są szybko a otwartość na współpracę z innymi staje się coraz ważniejsza, wzbudzanie ale i obdarzanie  zaufaniem jest jedną z kluczowych umiejętności. Szczególnie teraz, kiedy od kilku miesięcy żyjemy w zupełnie innych i nowych dla nas realiach: zdalnej pracy, zdalnej nauki i nawet zdalnych spotkań nabiera ono jeszcze większego znaczenia. A nowa rzeczywistość doskonale weryfikuje:

  • to w jakim stopniu potrafiliśmy zbudować zaufanie,
  • jak pełne są nasze „emocjonalne konta zaufania i relacji”
  • czy nadal potrafimy obdarzać zaufaniem innych.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem z webinaru Renaty Brukiewicz, podczas którego porozmawiamy o tym:

  • czym jest zaufanie i jak je budować,
  • na co wpływa i jak działa zaufanie w codziennych relacjach,
  • czym jest ekonomia zaufania,
  • kto nadaje nam cechę osobistej wiarygodności oraz jak zaufanie wpływa na markę menadżera i markę organizacji,
  • Pokażemy jakie zachowania budują zaufanie w biznesie.

Mądre zaufanie polega na tym, aby nie ufać ślepo, ale też wystrzegać się podejrzliwości. Dobry balans i własna wiarygodność oraz odwaga niezbędna do asertywnej postawy pozwalają poszerzać zaufanie, a tym samym rozwijać postawy przywódcze, budować zaangażowanie wśród swoich podwładnych, dzielić się odpowiedzialnością i osiągać doskonałe rezultaty i satysfakcję z pracy.