Work-Life Balance
Szkolenie Interwencja kryzysowa w organizacji / mediacje ma charakter praktyczny. Prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. analizę realnych sytuacji zgłaszanych przez uczestników, odgrywanie scenek, udzielanie informacji zwrotnych, mini wykłady, pracę grupową i dyskusję.
Konflikt jest naturalnym elementem naszego życia. Występuje wszędzie tam, gdzie spotyka się przynajmniej dwoje ludzi. Nawet w najlepszych firmach i zespołach konflikt jest nieuniknionym elementem relacji w grupie, w której zawsze do głosu dochodzą różne potrzeby, idee i interesy. Liczenie na to, że konflikt się nie pojawi, jest nierealistyczne.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie w pracy z HR i dyrektorami oraz zespołami zarządzającymi Patrick Lencioni zauważył, że jedną z częstych dysfunkcji w zespołach pracowniczych jest unikanie konfliktu. Taka postawa nie prowadzi do konstruktywnych rozwiązań, a w perspektywie czasu pogarsza relacje w zespole, jako że konflikty niewłaściwie zarządzane cechuje tendencja do eskalacji.
Czy w Twoim zespole często występują konflikty, które pozostają nierozwiązane? Relacje w zespole stają coraz trudniejsze? A może unikacie konfliktów, przez co zdarzają się nagłe eskalacje, wybuchy złości, spiętrzenia problemów i wzajemnych pretensji?
Jedną z najskuteczniejszych metod rozwiązywania konfliktu są mediacje, ponieważ dają gwarancję rozwiązania konfliktu na płaszczyźnie psychologicznej, materialnej i proceduralnej. Są też gwarancją tego, że konflikt zostanie rozwiązany w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.
Podczas szkolenia Interwencja kryzysowa w organizacji / mediacje osiągniesz następujące cele:
Szkolenie Interwencja kryzysowa w organizacji / mediacje ma charakter praktyczny. Prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. analizę realnych sytuacji zgłaszanych przez uczestników, odgrywanie scenek, udzielanie informacji zwrotnych, mini wykłady, pracę grupową i dyskusję.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu, sprawiamy, że biznes wzrasta. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować w zakresie szkolenia Interwencja kryzysowa w organizacji / mediacje, napisz do nas!